CronOT
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZMIANY » AZJA CHINCZYK

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

azja chinczyk

  
kronikarka22
12.04.2018 12:47:41
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #2534984
Od: 2018-4-12

Co do odsyłki nie wiem jak jest dokładnie. Tak jak wspomniałem dosłać trzeba na pewno na swój koszt i nawet jeśli jest to na naprawę gwarancyjną, a jak gwarancja zostaje uwzględniona to na pewno odsyłają bezpłatnie - to wiem, mam od nich pismo na mailu z taką informacją. Jak jest przy płatnej naprawie, czy rezygnacji z naprawy jeśli okazuje się płatną nie wiem. Gwarancja DJI wydaje mi się że powinna być WORLD WILDE ale tym nigdy się nie interesowałem, sądzę że dwuzdaniowy mail do DJI SUPPORT z pewnością rozwiałby wątpliwości. Zdziwiłbym się gdyby na terenie Europy nie można naprawić sprzętu zakupionego w USA czy Azji?

W końcu Chinczyk też może przyjechać tutaj na kręcenie filmu, i jak jego Phantom czy Inspire ulegnie usterce to musi go do Chin wysyłać i czekać nie wiadomo ile czasu? Tego nie wiem ale wydaje mi się że gwarancja powinna być ogólnoświatowa. Pytanie jeszcze jedno czy taka gwarancja z Chin lub USA jest rok czy dłużej tak jak w Polsce tj.2 lata?

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZMIANY » AZJA CHINCZYK

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny