azja chinczyk

Co do odsyłki nie wiem jak jest dokładnie. Tak jak wspomniałem dosłać trzeba na pewno na swój koszt i nawet jeśli jest to na naprawę gwarancyjną, a jak gwarancja zostaje uwzględniona to na pewno odsyłają bezpłatnie - to wiem, mam od nich pismo na mailu z taką informacją. Jak jest przy płatnej naprawie, czy rezygnacji z naprawy jeśli okazuje się płatną nie wiem. Gwarancja DJI wydaje mi się że powinna być WORLD WILDE ale tym nigdy się nie interesowałem, sądzę że dwuzdaniowy mail do DJI SUPPORT z pewnością rozwiałby wątpliwości. Zdziwiłbym się gdyby na terenie Europy nie można naprawić sprzętu zakupionego w USA czy Azji?

W końcu Chinczyk też może przyjechać tutaj na kręcenie filmu, i jak jego Phantom czy Inspire ulegnie usterce to musi go do Chin wysyłać i czekać nie wiadomo ile czasu? Tego nie wiem ale wydaje mi się że gwarancja powinna być ogólnoświatowa. Pytanie jeszcze jedno czy taka gwarancja z Chin lub USA jest rok czy dłużej tak jak w Polsce tj.2 lata?


  PRZEJDŹ NA FORUM